Nuorten työllistymisseteli kommunismiako?

 Suomessa nuoret pitää saada töihin oikeasti, ei niin että valtio maksaa. Sivuilta: https://tem.fi/nuorten-tyollistymisseteli Että ihan jopa 1500€/kk valtio maksaa, kun byrökraattia vain täyttyy. 

Tämä ei ole kapitalismia, tämä ei ole vapautta, tämä ei ole edes mikään "Uusi deali". Tämä on isoa valtiota, tosi isoa, muistuttaa vähän tuon itä naapurin entisiä hommia, kun Marx ja Engel ehdottivat, että valtio maksaa kaikki palkat.

Nykyisen hallituksen vasemmisto politiikka eli verojen jatkuva nostaminen, ihmisten yksityisyyden rikkominen, modernistamisohjelmat, markkinoiden vääristäminen ja yritysten valtioistaminen vielä kostautuu.

Kommentit

Lue myös : )

Sananvapaus II: Sananvapauden vastustajat ja heidän motiivinsa

Vinkejä Suomi24:jän käyttöön

Valtiolismia opetetaan nuorille yrittäjyys opintojen kautta

Ilmastomuutos täyttää fasismin piirteet

Incel nurkkaus: Elät matrix valheessa

Huutolaisuus takaisin!

Operaatio: Totuus isosta valtiosta; tunkeutuminen Wikipediaan

80-luvun lopun ja 90-luvun alun lama johtui vapauden puutteesta, ei säätelyn puutteesta