Ketä äänestän 2024 Presidenttivaalit

Perustelen tässä keitä en äänestä, en yleensä esim. ala haukkumaan täällä julkiksia kuten joitain laulajia että ovatpa fakeja ja glopalisteja, teeskentelevät vaan surullisii oikeasti ajattelevat vaan rahaa. Mutta ensinnäkin presidenti ehdokaiden pitää kestää hieman kritiikkiä.


Suomella on jo tarpeeksi vihreää ja Seta agendaa niin en Vihreiden ehdokasta äänestä. 


En sitten kanskaan kokoomuksen koska edellinen oli kokoomuksen ja on hyvä tuulettaa välissä. ⃝Liian iloluontoinen, ehdokas,  ⃝Enkä ole kokoomusta. 


Halla Aho pisti ja osti oman tykinammuksen Ukrainaan, en siksi äänestä. Verta! En ole koskaan lukenut hänen blokia, --No! Kahdesti vahingossa ja olin "huhu huh onpas pitkää textiä Milloin mennään asiaa?". Ei olenkaan niin kuin media antaa ymmärtää, että blokkissa olisi vaan punainen vihainen pää ja sitten puolisaksaksi jotain fasististisia herjauksia isolla tekstillä edessä.


 Liin koulutuspolitiikka on olen paljolti sitä vastaan mitä hän teki ministerinä ollessaan.Pidensi oppivelvollisuutta lisäksi lisäsi lisää Ruottii. Minä olen Libertin kannalla eli juuri päin vastoin haluaisin tapahtuvan.


En myöskään SDP:tä se päinvastaista agendaa omani kanssa.


 Äänestän Olli Rehniä koska olin ensin, että se Eunlaajentumis komissaarina sekaantui Ukrainan historiaan ja se paha, ja en äänestä sitä ja en äänestä ketään, mutta sitten mietin että eikö se ole hyvä. Siinä olisi sellaista historiallista jatkumoa.


Minulla ei ole mitään ajatusta tai sanottavaa muista ehdokkaista.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Liberty toteemi Yksityinen omaisuus

Tulevaisuudessa ei ole nettii