Kotikoulu tärkeä! Vapaus!

Luin HS otsikon, että jotkut haluaa kieltää kotikoulun täällä, niin kuin jo Ruotsissa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/061192f2-6112-4633-9760-07b6aa107087

Lapset halutaan doktriimata koulussa, vielä paremmin tarkemmin, kaikki raot tukkia, ÄÄRIMMÄINEN VALLAN HIMO! 

Älkää alistuko, koulua pitää vähentää, viimein, ei lisätä. 

Salaliittoteoria, tulee mieleen, tuotiinko mamut, jotta koulun totaalisuus olisi äärimmäisempi?

Eroon Ruotsista! Pois pakkoruotsi! NYT!

Kommentit

Lue myös : )

Suomalaiset ei kuluta. Talous ei kasva. Syy on selvä ALVi

Vaikka kasvihuoneilmiö olisi totta ⸺ Se ei saa oikeuttaa tätä vankilaplaneettaa

Niin kauan kuin pystys on yksikin virkamies, pankki estää pienet toimijat

Vapaa tahto – todistus neljällä tapaa

Pistin Google AI:n listaamaan Amerikan Netti ajattelijoiden ÄÖ:t

Koska: Panoptikon bling bling ilmaista rahaa ihmisille

Suomen keskittämispolitiikka tappoi omavaraisuuden – ei EU, ei markkinat

Kun tekoäly ei tajua institutionaalista kapitalismia ja alkaa selittää jotain ihme teoriaa

Vapaus on myrkkyä! Eläköön CCP ~Ei kun: tämä voisi olla iskulause ja vapaus puolueesi nimi ⸻manifestisi perusteella

Tein vielä koukun Facebookkiini: Ammattiliitot kapitalismia