Google ei ole koskaan ollut kovin hyvä

 


Katsoin tuossa, videon jossa valiteltiin, että Googlen haku toiminto on kauheasti huonontunut, viime aikoina, —nyt siis 2025. Hymistelin sitä katsoessani, mutta sitten vähän muistelin videon jälkeen, ja tuli mieleen, että joskus yli 20 vuotta sitten kun ekoja kertoja Googlea kokeilin, niin. Kuulkaas! Ei se koskaan niin kauhean hyvä ollut, se Google ja naureskelinkin silloin jo niille tuloksille mitä se antoi haussa. Mutta ei vaan olut muuta. Vitsailinkin joillekin huomiostani he vastasivat kylmällä välinpitämättömyydellä ja hiljaisella ylimielisellä vihalla.


Kommentit

Lue myös : )

Sananvapaus II: Sananvapauden vastustajat ja heidän motiivinsa

Ilmastomuutos täyttää fasismin piirteet

Incel nurkkaus: Elät matrix valheessa

Vapaa tahto – todistus neljällä tapaa

Vinkejä Suomi24:jän käyttöön

Valtiolismia opetetaan nuorille yrittäjyys opintojen kautta

Koska: Panoptikon bling bling ilmaista rahaa ihmisille

Ulkoistaminen, halpaa lyhyellä tähtäimellä, pitkällä aikavälillä se voi kostautua

Enää 9950 vuotta ilmaista yliopistoa niin “lajitieteilijät” ovat oikeassa