Liberty Toteemi aura: Uskonto

 Uudestaan uskonto Toteemi, mutta eri toteemi mietin että jotkut isot aspektit voisi olla monia toteemeja.

Siis on jo kaveri-totteemi ja vihollis toteemi ja normaali toteemi ja nyt ajattelin auraa, joka on niin kuin positiivinen vaikutus kautta tilastolliset faktat, on vaikutuksia ja muuta sellaista.

Nykyään epäkunnioittaminen tuntuu olevan tosi tärkeää, tärkeämpää kuin rahan teko. Tai siis miksi ei koskaan ole vihollista Marvelli elokuvissa esim: jonka motivaatio tärkein motivaatio ja mistä saa energiaa on epäkunnioitus. Harvemmin fictiossa on tällaisia pahantekiä bosseja vaikka tämä tosi elämässä tuntuu olevan monelle ihmiselle kaikki kaikessa.


Jotta pysyisi liberty eli tietyn tyypinen vapaus ihmisten pitää olla oppineita ja henkeviä, tässä Raamatua jonka näen liityvän tähän tai se herätti tällaisia ajatuksia. 

Tämä on niin kuin ensimmäisiä vetoja kirjasta tai toteemeista vaan itseistään. niin en tiedä vielä mitä tähän jää: 

SEFANJAN KIRJA 3 1-14

Jerusalemia vastaan
1Voi uppiniskaista ja veren saastuttamaa,
väkivaltaista kaupunkia!
2 Ketään se ei ole totellut,
ei ole ottanut opikseen kuritusta.
Herraan se ei luottanut,
ei kääntynyt Jumalansa puoleen.
3 Sen hallitusmiehet ovat ärjyviä leijonia,
sen tuomarit hämärässä saalistavia susia –
eivät jätä luutakaan aamuksi.
4 Sen profeetat ovat röyhkeitä,
petollisia miehiä.
Sen papit saastuttavat pyhän
ja johtavat kansaa opetuksellaan harhaan.
5 Mutta Herra, joka asuu sen muurien sisällä,
on vanhurskas,
hän ei tee vääryyttä.
Joka aamu hän antaa oikeutensa valoksi,
ei se jää tulematta.
Mutta ne, jotka tekevät vääryyttä,
eivät silti tunne häpeää.
6– Minä olen hävittänyt kansoja,
tuhonnut muurit ja tornit,
tehnyt kadut autioiksi,
vaille kulkijoita.
Minä olen lyönyt kaupungit raunioiksi,
ketään ei jäänyt jäljelle,
ei yhtäkään ihmistä.
7Minä ajattelin:
Nyt sinä, Jerusalem, vihdoinkin pelkäät minua,
otat kurituksen opiksesi
ja pidät mielessäsi kaiken sen,
mitä olen sinulle säätänyt.
Mutta aamuvarhaisesta alkaen
sinun asukkaasi tekevät pelkkää pahaa.
8 Sen tähden odottakaa minua – sanoo Herra –
odottakaa sitä päivää, jolloin nousen syyttäjäksi.
Olen päättänyt koota kansat,
kutsun valtakunnat sinua vastaan
vuodattaakseni hehkuvan vihani
sinun päällesi.
Vihani tuli
on tuhoava koko maan.
Jäännös pelastuu
9 Vielä minä, Herra, annan kansoille uuden mielen,
ja niin ne puhuvat puhtain huulin,
huutavat avuksi minun nimeäni,
kaikki ne palvelevat minua.
10Nubian jokien takaa
hajallaan asuvat palvelijani
tuovat minulle uhrilahjoja.
11Tuona päivänä sinun, Jerusalem,
ei tarvitse enää hävetä,
vaikka olet rikkonut minua vastaan.
Silloin minä poistan keskuudestasi
kaikki julkeat ja ylimieliset,
ylpeät minä karkotan
pyhältä vuoreltani.
12Nöyrät ja köyhät
minä jätän sinne asumaan,
kansan, joka turvaa Herran nimeen.
13 Ne, jotka ovat jäljellä Israelista,
eivät tee pahaa eivätkä valehtele,
heidän suustaan ei lähde petollista sanaa.
He paimentavat laumojaan ja elävät rauhassa,
eikä kukaan ahdista heitä.
Herra on kuningas
14 Iloitse, tytär Siion,
huuda riemusta, Israel!
Juhli ja laula täysin sydämin,
tytär Jerusalem!

😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌😇😌 

Jumala teki heistä nöyrenpiä, ja rehellisempiä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Liberty toteemi Yksityinen omaisuus

Tulevaisuudessa ei ole nettii