Sananvapaus yhyyy yh yyyy (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

 Päivi Räsänen caissi eiii! Miksi ei, sananvapaus Suomessa yhyy yhy. Keskisormi valtiolle yhyyy. Voi voi minua raukkaa.

Siksi Suomessa yli 600 000 ihmistä syö masennuslääkeitä, kun ei saa puhua yhyy. Onko totuus kuollut!?! yhyy yhyy ei oikeutta.

"UNO reverse card" eli UNO-käännöskortti, ei ole sananvastuuta kerran valtio vastaa puheesta, ja antaa sakkoa rankaistusta, näin yksilö ei vastaa puheistaan, vaan on holhouksen alla niin kuin Alkokin on holhousta EI SANANVASTUUTA SUOMESSA vaan sanan sakkoo! yhyy yhyy ei saa ei saa lopeta yhyy yhyy. Voi voi voi. 😕




Kommentit

Lue myös : )

Suomalaiset ei kuluta. Talous ei kasva. Syy on selvä ALVi

Suomen keskittämispolitiikka tappoi omavaraisuuden – ei EU, ei markkinat

Vaikka kasvihuoneilmiö olisi totta ⸺ Se ei saa oikeuttaa tätä vankilaplaneettaa

Niin kauan kuin pystys on yksikin virkamies, pankki estää pienet toimijat

Vapaa tahto – todistus neljällä tapaa

Pistin Google AI:n listaamaan Amerikan Netti ajattelijoiden ÄÖ:t

Koska: Panoptikon bling bling ilmaista rahaa ihmisille

Kun tekoäly ei tajua institutionaalista kapitalismia ja alkaa selittää jotain ihme teoriaa

Vapaus on myrkkyä! Eläköön CCP ~Ei kun: tämä voisi olla iskulause ja vapaus puolueesi nimi ⸻manifestisi perusteella

Tein vielä koukun Facebookkiini: Ammattiliitot kapitalismia