Valtio on kahlinnut pieneen tilaan sen mitä pääset lukemaan, ja millaista kirjallisuutta tuotetaan!

 Tämä ei ole libertyä, Katsoitteko eiliset uutiset:

https://areena.yle.fi/1-62875093

Tämä on kamalaa Kirjailijat siis tienaavat kirjoittamisistaan apuraha systeemin kautta,-- myynti on sivu seikka. Valtio siis tarkaan määrittelee mitä ihmiset saavat lukea!! Mielenne on kahleissa.

Kauhu sknaario on, ja mitä oletan myös tapahtuvaksi seuraavaksi, jos ei tule väliin tuloa ja apurahoja poisteta, 

Systeemi tuo aina vain huonompia kirjoja myyntiin ja uutuus kirjat vähenee. Kunnes ne on vain jotain apurahan myöntäjien lapsien ja heidän itsensä kirjoittamia kirjoja, tehty haamukirjoittamalla tai väännetty jotenkin tekoälyllä. 

Kommentit

Lue myös : )

Sananvapaus II: Sananvapauden vastustajat ja heidän motiivinsa

Vapaa tahto – todistus neljällä tapaa

Tein vielä koukun Facebookkiini: Ammattiliitot kapitalismia

Suomi24 koukku edelliseen blokiin

Aijon liittyä ammattiliittoon

Vinkejä Suomi24:jän käyttöön

Koska: Panoptikon bling bling ilmaista rahaa ihmisille

Ulkoistaminen, halpaa lyhyellä tähtäimellä, pitkällä aikavälillä se voi kostautua

Keskeytykset, harjoittelupakko ja PISA-romahdus – Suomen koulutuksen vaiettu totuus

Enää 9950 vuotta ilmaista yliopistoa niin “lajitieteilijät” ovat oikeassa